جدیدا خیلی میخوابم،همیشه شلختم،احساس پوچی میکنم،سعی نمیکنم کسی رو از خودم راضی نگه دارم،احساساتم تو وجودم کشته شده و...زندگیم عالیه در کل😅💔
″رایحه″
اینکه دیگه برونگرا نیستم داره اذیتم میکنه:))
بدیش اینجاس ک چه برونگرا باشم چه درونگرا باز اذیت میشم...
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26892
تو که نمیدونی من کیم..نمیدونی چی بهم گذشته..نمیدونی بلاهایی سرم اومده..
----------------
مطمئنی؟
بعدم، من از ماتیسا مطمئنم
احیانا خودت ول نکردی بری؟
#ناشناس
ی بار میگید عاشق نشدید ی بار میگید شدید تکلیف ما رو روشن کنید عاشق کی شدید؟از امام هاست؟
---------------
اولا ک نمیدونم واقن چرا باید جواب این سوالو بدیم
دوما ک عشقی ک مد نظر شماهاس با چیزی ک تو نظر منه فرق داره. من گفتم عاشق نشدم تمام. پست احساسی و عاشقانه میذارم؟ بله بالاخره یه کسیو ک دوس دارم
ی سوال تو دینت رو فدای وطنت میکنی یا وطنت رو فدای دینت؟ یا اگه قرار باشه یکیو انتخاب کنی و نجات بدی کدومو انتخاب میکنی؟
---------------
واقن سخته حیح
ولی خب من وطنم رو فدای دین میکنم چون چیزی که اصلی تره و میمونه دینه
وطن بخشی از وجود آدمه ولی اگه دین نباشه اعتقاد و ذهن آدم ب فناس