متاسفانه من حساس تر از اونچیزی هستم که بنظر میرسه، پس اگه فکر کردی بهم آسیبی نرسیده واقعا اسیب دیدم، من فقط تصمیم گرفتم ساکت بمونم.
چہدانَدآنکهنَداردخَبرزعآلمعِشق کہِباخیآلِتوبودَنچہِعالمےداردحُسیـن❤️🩹
انقدر خستم که ترجیح میدم هرچی میخوای درموردم فکر کنی من ازت انتظار انسانیت و شعور ندارم توعم انتظار توضیح دادن منو نداشته باش...