از معلم هام معذرت می خوام،خیال می کردم ازم جلو مامانم بد میگن،همه شون کلی ازم تعریف کردن...
″رایحه″
تو "هیشکی منو دوس نداره" ترین حالت ممکنم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
همه فکر میکنن تغییر کردم و افسرده شدم...ولی من هیچ تغییری نکردم همون آدم چند سال پیشم فقط دیگه اونقدری قوی نیستم که تظاهر به خوب بودن کنم...این گوشه ای از من واقعیه:))