eitaa logo
″رایحه″
616 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
از معلم هام معذرت می خوام،خیال می کردم ازم جلو مامانم بد میگن،همه شون کلی ازم تعریف کردن...
تو "هیشکی منو دوس نداره" ترین حالت ممکنم.
نمیدونم شاید امشبم بشینم برای تمام چیزهایی که حقم نبود، ولی تجربه کردم گریه کنم...
یه تیکه از دیالوگ فیلمه خیلی حق بود گفت: ناخن خودم به گوشت خودم رحم نکرد:)))
″رایحه″
تو "هیشکی منو دوس نداره" ترین حالت ممکنم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کاش میفهمیدم چرا خدا داره اینکارو باهام میکنه..
ولی اگه زیر دوش جای گریه کردن نی جای چیه؟!
همه فکر میکنن تغییر کردم و افسرده شدم...ولی من هیچ تغییری نکردم همون آدم چند سال پیشم فقط دیگه اونقدری قوی نیستم که تظاهر به خوب بودن کنم...این گوشه ای از من واقعیه:))
من به یه حذف تاریخچه ی مغزی نیازمندم:))
″رایحه″
من به یه حذف تاریخچه ی مغزی نیازمندم:))
منم به حذف آدمای مزخرف از زندگیم نیازمندم
هعی قبلا یه چیزی وجود داشت به نام معرفت.