همه فکر میکنن تغییر کردم و افسرده شدم...ولی من هیچ تغییری نکردم همون آدم چند سال پیشم فقط دیگه اونقدری قوی نیستم که تظاهر به خوب بودن کنم...این گوشه ای از من واقعیه:))
″رایحه″
من به یه حذف تاریخچه ی مغزی نیازمندم:))
منم به حذف آدمای مزخرف از زندگیم نیازمندم
″رایحه″
به یاد شبایی که با گریه سر شد..
🙃💔
تموم میشن دیگه مگه نه؟ما خودمون تمومشون میکنیم...