″رایحه″
به یاد شبایی که با گریه سر شد..
🙃💔
تموم میشن دیگه مگه نه؟ما خودمون تمومشون میکنیم...
من یه عمر معذرت خواهی به خودم
بدهکارم که همه آدمها رو بیشتر از خودم دوست داشتم.بجای اینکه اول به خودم برسم ، بقیه رودر اولویت قرار دادم و این اشتباه بود.