″رایحه″
ما را وصال وعدهی بعد از ممات داد بر من دعا کنید بمیرم ببینمش! ------------ ((((( :💘
دارید دعا میکنید منو یادتون نره...
″رایحه″
اگه یه روز نبودم، ماهو دیدی یاد من بیافت:)
اگه یه روز نبودم،چیزیو نبینید که یاد من بیفتید:))
ولی درک کردن این چندتا جمله به اندازه یه عمر زندگیه:
①کمتر اعتماد کن
②لازم نیست با همه مهربون باشی
③منتظر رفتن همه باش، جز اون بالایی