″رایحه″
ما را وصال وعدهی بعد از ممات داد بر من دعا کنید بمیرم ببینمش! ------------ ((((( :💘
دارید دعا میکنید منو یادتون نره...
″رایحه″
اگه یه روز نبودم، ماهو دیدی یاد من بیافت:)
اگه یه روز نبودم،چیزیو نبینید که یاد من بیفتید:))
ولی درک کردن این چندتا جمله به اندازه یه عمر زندگیه:
①کمتر اعتماد کن
②لازم نیست با همه مهربون باشی
③منتظر رفتن همه باش، جز اون بالایی
آدمها تا حد مُردن از خود خستهات میکنند؛
ترکت نمی کنند، اما مجبورت میکنند ترکشان
کنی، آنگاه تو میشوی بندهی سر تا پا خطاکار.