هدایت شده از گپ و گفتمون"
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27417
همیشه منتظر بودم تا یه نفر دیگه هم بابت این موضوع صحبت کنه😂😂😂😂😂😂😂😂 از اینا بدتر اونایی هستن که زنگ میزنن رادیو درخواست پخش فلان آهنگ رو دارن😑😑😑 خب دانلودش کن ***گگگگگ🥴🥴🥴#قابض_الأرواح
----------------
وای عارههه خب اخه مردکک تو اگ میخای اونو گوش بدی دیقا چرا باید بگی رادیو با اون کیفیت جذابش پخشش کنه اونم نصفه نیمه
اگر شل کردید یا خواستید به تلاش ادامه ندید به دستای پدر مادرتون نگاه کنید..
بنظرم این دستا و صورتا ارزش اینو داره صد خودتونو بزارید یا حداقل دل از یک سری چیزا بکنید
″رایحه″
مدیونید فکر کنید دبیرمونه😂💔
بقیه معلما حق دارن اگ میگن شماره مونو نمیدیم دست دانش آموز
همیشه تو در جایی از من خواهی بود ؛
شاید در یادم
شاید در قلبم
و شاید در هر قدمی که بردارم…