میدونستی که روانشناسها معتقدن افرادی که فیلم های ترسناک نگاه میکنن و بعد به راحتی میخوابن یه روانی بالقوه هستند؟
″رایحه″
میدونستی که روانشناسها معتقدن افرادی که فیلم های ترسناک نگاه میکنن و بعد به راحتی میخوابن یه روانی
میدونستم روانیم الان دیگه مطمئنم
″رایحه″
""واسه همه بله بودم واسه ی اون جانم"
_ مَن سَر سِتارهها یادَم نَرَفت ماهَم _