″رایحه″
تقدیم به یکی از ادمین ها که قبلا فعال بود و طرفدار فرزاد فرزین بود و البته هر کسی که طرفدارانشونه
وایی نازیو میگی
رفته مکه🥲💘
″رایحه″
وایی نازیو میگی رفته مکه🥲💘
وای...خوش به حالش،چه سعادتی از این بالاتر...ان شاءالله قسمت همه اعضا بشه به زودی
″رایحه″
فردا تولد یکی از خوشگلای کاناله ها👀
از جمله های خودش استفاده کنم برای تبریک؟😂💔
″رایحه″
از جمله های خودش استفاده کنم برای تبریک؟😂💔
😂ان شاءالله تو تولد ۱۲۰ سالگی با دندون های کاشت شمع رو فوت کنم که دیگه نیوفته تو کیک
Shakespeare said: life is short so love your life.by happy and keep smiling.just live for yourself...
شکسپیر گفته:زندگی کوتاهه پس عاشق زندگیت باش.شاد باش و لبخند بزن.فقط برای خودت زندگی کن...
″رایحه″
وای ننه این عشقم منو میگه😁✨
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕
عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
″رایحه″
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕 عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
حاجی الان ینی ماه بعدی منو عطی دوتامونم یه سال از شما بزرگتریم؟🗿💔