″رایحه″
اینکه من هر شب بهش بوس می فرستم و امید وارم برسه بهش طبیعیه؟؟
واااای آرهههه تازه باهاش حرفم میزنم💔
طبیعیه دارم از درد میمیرم؟یبارم که میاد حال روحیم نرمال باشه حال جسمیم میرینه توش🗿💔
بذار ابجی کوچیکت باور کنه اسب تک شاخ و پری دریایی وجود داره
مگه تو باور نکردی که ۲۴ ساعت سرش شلوغ بود؟:)
″رایحه″
وای خدا حق،وقتی با کوثر میری بیرون و ۱ ساعت ایستگاه اتوبوس منتظرشی
اتفاقا قیافشم شبیته بعد از یه ساعت علاف شدن😂