بذار ابجی کوچیکت باور کنه اسب تک شاخ و پری دریایی وجود داره
مگه تو باور نکردی که ۲۴ ساعت سرش شلوغ بود؟:)
″رایحه″
وای خدا حق،وقتی با کوثر میری بیرون و ۱ ساعت ایستگاه اتوبوس منتظرشی
اتفاقا قیافشم شبیته بعد از یه ساعت علاف شدن😂
″رایحه″
نیمه گمشده چه مزخرفیه دیگه؟ من همین تیکه خودمم نمیخوام.
چی میگی تو زبون بسته؟اگه نیمه ی گمشده ات مثل منصور باشه چی؟؟
″رایحه″
چی میگی تو زبون بسته؟اگه نیمه ی گمشده ات مثل منصور باشه چی؟؟
به قول عمه کشور 《ای به قربان منصور جان که به دل همه می نشیند》
″رایحه″
چی میگی تو زبون بسته؟اگه نیمه ی گمشده ات مثل منصور باشه چی؟؟
نمیخوام
زبون بستم من نیستم قورباغه هان😂💔