eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
مدیونید فکر کنید فردا آزمون دینی دارم😂
عه وا من...
″رایحه″
دیگه میخوام اسمتو تو گوشیم عوض کنم:))
این آهنگ رفاقت من و کوثر رو بیان میکنه،هر پنج دقیقه یه بار تو کلاس داریم این حرفو بهم میزنیم
بدبختی یعنی این که فردا آزمون دینی داری،۲ قسمت فیلم ندیده داری،۲ یه درس مزخرف دیگه پرسش داری...حوصله ام نداری
این یعنی گمشید برید مدرسه..😐
نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو..(=
آشوب؛همان حس غریبی‌ست که دارم.. وقتی که به لب‌های تو لبخند نباشد..!
چرا ذهنیتم از همه داره عوض میشه؟چرا تقریبا دیگه هیچ کسو دوست ندارم؟چرا برای موندن کسایی که یه روز جونمو براشون میدادم دیگه تلاش نمیکنم؟چرا دیگه هیچی برام مهم نی؟چرا...؟!
دوتا گربه دارن باهم دعوا میکنن یه محله رو گذاشتن رو سرشون:////
چرا ناراحتیتون برام مهم باشه؟مگه ناراحتیم براتون مهم بود؟