″رایحه″
دیگه میخوام اسمتو تو گوشیم عوض کنم:))
این آهنگ رفاقت من و کوثر رو بیان میکنه،هر پنج دقیقه یه بار تو کلاس داریم این حرفو بهم میزنیم
بدبختی یعنی این که فردا آزمون دینی داری،۲ قسمت فیلم ندیده داری،۲ یه درس مزخرف دیگه پرسش داری...حوصله ام نداری
چرا ذهنیتم از همه داره عوض میشه؟چرا تقریبا دیگه هیچ کسو دوست ندارم؟چرا برای موندن کسایی که یه روز جونمو براشون میدادم دیگه تلاش نمیکنم؟چرا دیگه هیچی برام مهم نی؟چرا...؟!
ولی اون رفیقت که دارید عادی حرف میزنید یهو به خودتون میاید میبینید کل رازای زندگیتونو ریختین رو دایره🙃