ـ هربار که سطحتان بالاتر می رودچیزی را از دست خواهید داد ! یک عادت ؛
یک دوستی ؛ یک رابطه ؛ یک نسخه از خودتان ؛
این باخت نیست
این هزینه ورود است !
امتحان دادن من اینجوریه که:
مث خر میخونم
مث گاو میخورم
مث جغد شب امتحان بیدار میمونم
سر جلسه مث گوسفند هیچی حالیم نی
آخرشم مث بز میام بیرون😐💔
میدونی که ازت بدم میاد؟میدونی که ازت متنفرم؟میدونم که تو کانال هستی و پیاممو میبینی پس برو...نمیخوام ازت نه اثری تو زندگیم نه چنلمون باشه خانم HیاM. نامردیو درحقم تموم کردی دمت گرم رازنگه دارم نبودی من اشتباه کردم اعتماد کردم به درک ولی برو
من خودم قبول دارم که احمقم و به آدمایی که نباید اعتماد کردم نمیخوامم این بحثو ادامه بدم پس تمومش کن:))