امتحان دادن من اینجوریه که:
مث خر میخونم
مث گاو میخورم
مث جغد شب امتحان بیدار میمونم
سر جلسه مث گوسفند هیچی حالیم نی
آخرشم مث بز میام بیرون😐💔
میدونی که ازت بدم میاد؟میدونی که ازت متنفرم؟میدونم که تو کانال هستی و پیاممو میبینی پس برو...نمیخوام ازت نه اثری تو زندگیم نه چنلمون باشه خانم HیاM. نامردیو درحقم تموم کردی دمت گرم رازنگه دارم نبودی من اشتباه کردم اعتماد کردم به درک ولی برو
من خودم قبول دارم که احمقم و به آدمایی که نباید اعتماد کردم نمیخوامم این بحثو ادامه بدم پس تمومش کن:))
″رایحه″
بعد تو صاف نشد این دله برا همه...
اون اواخر انقد حاشیه ساختی..
تا آبروم جلو همه بره بالاخره..!
″رایحه″
اون اواخر انقد حاشیه ساختی.. تا آبروم جلو همه بره بالاخره..!
ما رو باش دلو ب کی خوش کردیم..