″رایحه″
من نمی بازم،ادامه میدم بازم...چون تنها فکری که دارم هدفه..!
آهنگایی که رفیقام گوش میدن:(امید به آینده)😐
آهنگای من:(💔این استیکر به روایت تصویر)
″رایحه″
آهنگایی که رفیقام گوش میدن:(امید به آینده)😐 آهنگای من:(💔این استیکر به روایت تصویر)
محسن چاوشی امید به آینده اس؟!
دشمن بداند هفت آسمان و
اوج فلک را که رد کند
قدش نمیرسد که
سیدعلیخامنهای را رصد کند🕶:)