چطوری انقد راحت آدما رو اذیت میکنین؟
چجوری وقتی خودتون دارین درد میکشین از دست آدمای بی رحم،
در حق بقیه انقد نامرد و عوضی این؟
این حجم از بیشعوری واقعا برام قابل درک نیست.
دوستت دارم بسیار بیشتر از آنچه در فکر توست ؛
دوستت دارم بسیار بیشتر از آنچه در توان من است !)
″رایحه″
بارون میاد اینجا : ))🚶♀✨
امیدوارم حداقل امروز که صبحش اینطوری بود
تا آخر خوب پیش بره...