″رایحه″
وقتی از دوستم میپرسم چرا درس نخوندی:
*حس درس نبود پس آهنگ گوش دادم
*حس درس نبود پس گوشی ورداشتم
*حس درس نبود پس نشستم تو کتاب الکی الکی نوشتم
*حس درس نبود پس رفتم با این و اون وقتمو گذروندم
*حس درس نبود پس فیلم دیدم
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید1و2رو بتونیم ببینیم یه روزی ولی3رو؟فععععک نکنممم🗿😂💔
کاش بتونم به همه بفهمونم که "ببخشید" واسه
آسیبهای کوچیکه
مثلا نفهمیدی کفشم رو لگد کردی. نه اینکه بیای
همینطوری الکی هرکاری دوست داری بکنی و بعد
بگی ببخشید، نه نمیبخشم.
من ببخشم اشکهام، چشمهام، دستهام، قلبم و روحم نمیبخشه.
آره خب به تعداد نیس به معرفته
یوسف یازده تا داداش داشت امام حسین یه عباس داشت،
منم هیچی ندارم.
یبرنژادیهمداحیداره..
میگه:
ازرفیقامهمهکندم...
کهدلُبهتوببندم...
میخوامجاشبگم:
ازآدماهمهکندم...
کهدلُبهتوببندم...
رفقا...
واقعاازهمهآدمابِكَنید...
خانوادهنه!
آدماییکههیچسودیتوزندگیتونندارن
فقطوابستگیبیخوده🤦♂
مثلارفاقتایبیخود..🚶♂