eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
مگه میذارم بری من؟
تازه داره قشنگ میشه..:)
″رایحه″
تازه داره قشنگ میشه..:)
مرگ دو قدمیمه ولی، زنده ترم از همیشه..!
بغلم می‌کنی؟ +اره حتما -ی روز ترکم می‌کنی؟ +نه اصلا -دوسم داری؟ +اره خیلی زیاد -بهم ضربه میزنی؟ +هیچ وقت -میتونم وابستت بشم؟ +بله -عزیزم! حالا از پایین ب بالا بخون...
جوری که همه از سرما میرن داخل و جوری که من نشستم نگاشون میکنم💔😂
هنوز باورم نمیشه چقدر سریع و تو فاصله ی دو روز دایره ی آدمای دورم به زیر۳نفر رسید
تو مسجد نشستی یه کوشولو میاد شکلات مورد علاقتو بت میده🥺
اینکه دیگه هیچ حسی به هیچ کس ندارم چه حسیه آخه اومده سراغم؟نه کسیو دوس دارم نه از کسی بدم میاد هیچی و هیچ کس حتی خودم برام مهم نیس جز یه نفر:))
شاید من واقعا بدترین آدم روی زمین‌باشم...رومخم،بدم،لوسم،حساسم‌و.....کلی ویژگی بد دیگه ولی من همینم که هستم:))
🙃💔
نشستم با مامانم بامداد خمار دیدم،میگه رحیم از منصور از اصلان سر تره که هیچ،میگه اگه بلائی سر محبوبه آورده تقصیر خود محبوبه اس،حتما یه کاری کرده..😐💔
‹ ولی بعضی هاهم از کلمه ها خنجر میسازن🙃💔 ›