بغلم میکنی؟
+اره حتما
-ی روز ترکم میکنی؟
+نه اصلا
-دوسم داری؟
+اره خیلی زیاد
-بهم ضربه میزنی؟
+هیچ وقت
-میتونم وابستت بشم؟
+بله
-عزیزم!
حالا از پایین ب بالا بخون...
اینکه دیگه هیچ حسی به هیچ کس ندارم چه حسیه آخه اومده سراغم؟نه کسیو دوس دارم نه از کسی بدم میاد هیچی و هیچ کس حتی خودم برام مهم نیس جز یه نفر:))
شاید من واقعا بدترین آدم روی زمینباشم...رومخم،بدم،لوسم،حساسمو.....کلی ویژگی بد دیگه ولی من همینم که هستم:))
نشستم با مامانم بامداد خمار دیدم،میگه رحیم از منصور از اصلان سر تره که هیچ،میگه اگه بلائی سر محبوبه آورده تقصیر خود محبوبه اس،حتما یه کاری کرده..😐💔