اینکه دیگه هیچ حسی به هیچ کس ندارم چه حسیه آخه اومده سراغم؟نه کسیو دوس دارم نه از کسی بدم میاد هیچی و هیچ کس حتی خودم برام مهم نیس جز یه نفر:))
شاید من واقعا بدترین آدم روی زمینباشم...رومخم،بدم،لوسم،حساسمو.....کلی ویژگی بد دیگه ولی من همینم که هستم:))
نشستم با مامانم بامداد خمار دیدم،میگه رحیم از منصور از اصلان سر تره که هیچ،میگه اگه بلائی سر محبوبه آورده تقصیر خود محبوبه اس،حتما یه کاری کرده..😐💔
اگر تو حال بدیام به آهنگام پناه میارم دلیل بر این نیست که دوست ندارم ولی از اینکه آهنگام ترکم نمیکنن مطمئنم:))
″رایحه″
هی احساس میکنم دارم عقب میمونم... خوب و درست همه رو غلط میدونم!
قدر کافی باهاشون بد هست میونم
یبار جوون بودیم نچسبید اونم:))