eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
تو مسجد نشستی یه کوشولو میاد شکلات مورد علاقتو بت میده🥺
اینکه دیگه هیچ حسی به هیچ کس ندارم چه حسیه آخه اومده سراغم؟نه کسیو دوس دارم نه از کسی بدم میاد هیچی و هیچ کس حتی خودم برام مهم نیس جز یه نفر:))
شاید من واقعا بدترین آدم روی زمین‌باشم...رومخم،بدم،لوسم،حساسم‌و.....کلی ویژگی بد دیگه ولی من همینم که هستم:))
🙃💔
نشستم با مامانم بامداد خمار دیدم،میگه رحیم از منصور از اصلان سر تره که هیچ،میگه اگه بلائی سر محبوبه آورده تقصیر خود محبوبه اس،حتما یه کاری کرده..😐💔
‹ ولی بعضی هاهم از کلمه ها خنجر میسازن🙃💔 ›
به خل بازیام نگاه نکنید منم خیلی وقتا دلم میگیره:))
اگر تو حال بدیام به آهنگام پناه میارم دلیل بر این نیست که دوست ندارم ولی از اینکه آهنگام ترکم نمیکنن مطمئنم:))
هی احساس میکنم دارم عقب میمونم... خوب و درست همه رو غلط میدونم!
″رایحه″
هی احساس میکنم دارم عقب میمونم... خوب و درست همه رو غلط میدونم!
قدر کافی باهاشون بد هست میونم یبار جوون بودیم نچسبید اونم:))
در ولش کن حسش نیست‌ ترین حالت ممکنم.