امروز حس میکنم داداش احمدم کنارمه،فال شهدایی که گرفتم از طرف داداش احمدم بود و این که یه حرز شکل حرز داداشم هدیه گرفتم..>>>>
″رایحه″
ولی حسی که میگه خداروشکر یه نفر هوا مو داره>>>>>>>
درکش نکردم ولی دوست دارم حسش کنم:))
موی بلند داشتنم دردسره ها،مثلا دخترداییت میره کلاس شینیون سر تو رو کله مانکن در نظر میگیره و روزی که فرداش امتحان داری از ساعت۱میاد رو موهات کار میکنه تا۶🗿💔میدونی مشکلش چیه؟بهش میگی امتحان دارم میگه به من ربطی نداره تو فامیل موهای تو از همه بلندتره😐💔