″رایحه″
خدایا زمین را از پسر های احمق پاک بگردان آمین.
دخترای احمقم بهش اضافه کن
آمین
یه سال دیگه گذشت
با همه ی خوشیا و غماش،با همه ی سختی ها و پستی بلندیاش...یه سال بزرگتر شدم،البته این فقط ظاهر قضیه بود من تو این یه سال که گذشت به اندازه چندین سال درد کشیدم،درسته اشتباه زیاد کردم امسال،درسته خیلی کارایی که نباید میکردمو کردم خیلی رفتارام بچگونه بود و....اما مهم اینه تموم شد،گذشت...سخت گذشت ولی گذشت...به خودم تبریک میگم،تونستم یه سال دیگم دووم بیارم...
ولی یچی میگم بین خودمون بمونه،بزرگتر شدن خوب نبود،باعثشد بیشتر معنی تنهایی رو درک کنم،دردام بیشتر بشه و...خیلی چیزا که الان جاش نیست...اما با اینحال یه نکته مثبتم داشت اونم این بود که باعث شد آدمای اطرافمو بهتر بشناسم،بتونم خوب و بدو از هم تشخیص بدم...باعث شد از این به بعد تو انتخاب آدمایی که قراره تو زندگیم نقش داشته باشن بیشتر دقت کنم...درسته تا همینم بخوام یاد بگیرم کلی اذیت شدم اما مهم اینه که تجربه کردم....این سالی که گذشت باعث شد یه من جدید به وجود بیاد،منی که دیگه از تنهایی نمیترسه و حتی ازش لذت میبره،منی که هیچی براش مهم نیست،منی که هیچ انگیزه ای برای ادامه دادن نداره...منی که تنها همدمش تنهاییه،منی که دیگه برای نگه داشتن آدما تلاش نمیکنه و....خلاصه که نمیگم از این من خوشم میاد نه...اتفاقا اصلادوسش ندارم و دلم برا من قبلی تنگ میشه ولی خب...این من دیگه مثل قبل آسیب نمیبینه...تولدمو به این من جدید تبریک میگم و امیدوارم بتونه امسالم دووم بیاره