eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
یه سال دیگه گذشت با همه ی خوشیا و غماش،با همه ی سختی ها و پستی بلندیاش...یه سال بزرگتر شدم،البته این فقط ظاهر قضیه بود من تو این یه سال که گذشت به اندازه چندین سال درد کشیدم،درسته اشتباه زیاد کردم امسال،درسته خیلی کارایی که نباید میکردمو کردم خیلی رفتارام بچگونه بود و....اما مهم اینه تموم شد،گذشت...سخت گذشت ولی گذشت...به خودم تبریک میگم،تونستم یه سال دیگم دووم بیارم... ولی یچی میگم بین خودمون بمونه،بزرگتر شدن خوب نبود،باعث‌شد بیشتر معنی تنهایی رو درک کنم،دردام بیشتر بشه و...خیلی چیزا که الان جاش نیست...اما با اینحال یه نکته مثبتم داشت اونم این بود که باعث شد آدمای اطرافمو بهتر بشناسم،بتونم خوب و بدو از هم تشخیص بدم...باعث شد از این به بعد تو انتخاب آدمایی که قراره تو زندگیم نقش داشته باشن بیشتر دقت کنم...درسته تا همینم بخوام یاد بگیرم کلی اذیت شدم اما مهم اینه که تجربه کردم....این سالی که گذشت باعث شد یه من جدید به وجود بیاد،منی که دیگه از تنهایی نمیترسه و حتی ازش لذت میبره،منی که هیچی براش مهم نیست،منی که هیچ انگیزه ای برای ادامه دادن نداره...منی که تنها همدمش تنهاییه،منی که دیگه برای نگه داشتن آدما تلاش نمیکنه و....خلاصه که نمیگم از این من خوشم میاد نه...اتفاقا اصلادوسش ندارم و دلم برا من قبلی تنگ میشه ولی خب...این من دیگه مثل قبل آسیب نمیبینه...تولدمو به این من جدید تبریک میگم و امیدوارم بتونه امسالم دووم بیاره
گریه کن!
00:00 دلتنگی ما را می‌کشد آخر..
حوصله چیه؟ حوصله یعنی دو روز وقت گذاشتن واسه کشیدن یه نقاشی
تمام لذت عمرم همین است که مولایم امیرالمومنین است..🤍✨)
609.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدت مبارک فرشته ی زمینی..💫❤️
به نظرتون وقت شوهردادنم شده یا نه؟😂💔
تا آمدم یك خط بخوانم درس را هربار ، یاد تو افتادم من و شاعر شد این خودکار .
من تموم شدم اما درسام نه