″رایحه″
ولی خدایی هیچ جوره تو مغزم نمی گنجه امیر مقاره ۹۲ این مرد جذاب جهان باشه..
نه از این نظر که از امیر مقاره خوشم نمیاد،از این نظر که واقعا بهتر از اون تو ایران نبود؟؟
ولی حمید صفت تو آهنگاش یه طوری از دوستاش تعریف میکنه که حس میکنم بهترین دوستا رو داره،دقیقا مثل من
از درک حرف میزنی؟ همون تویی که فک میکنی بدبخت تر از تو وجود نداره و بقیه اصن تا حالا مشکلیو تجربه نکردن؟😂
من دوست نداشتم؟
میدونی چند نفرو قانع کردم که تو اشتباه نمیکنی در حالی که میدونستم خلافش درسته؟