هدایت شده از ″𝐋𝐚𝐯𝐢𝐧|لاوین″
اونجایی که با خودت میگی اشکالی نداره دوسش دارم،
دقیقا همون جا غمگین ترین قسمت یه رابطهس...
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا همه ی اینا رو آفرید،اما باز به ما گفت اشرف مخلوقات..!
″رایحه″
سخن بزرگان: دل شما نشکنه، هر چی شکست شکست:) _اوسموسی.
من شکستم که نیافتاد ترکی بر دل تو
نشد آرام دلت؟ باز بگو میشکنم:)"
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید عجمیان دیگر این بار در همدان/ حمله بیرحمانه اغتشاشگران به یک نیروی حافظ امنیت همدان
″رایحه″
شهید عجمیان دیگر این بار در همدان/ حمله بیرحمانه اغتشاشگران به یک نیروی حافظ امنیت همدان
چقد عوضی،چقد بی انصاف، چقد نامرد، چقد بزدل،
چقد مظلومن امنیتی های کشورمون:)
بابا ی خوبم تولدت مبارک..✨❤️