ینی چی ک بحثو با " باش حق باتوعه" تموم کن و برو
تموم کنم ک اون آدم احمق فک کنه خیلی حالیشه؟
هدایت شده از [ دَریـــچه ]
اصلا چطوری برای بعضی آدمها اینقدر بی اهمیته که چی به سر بقیه میارن؟!