اصلا قباد عالیه..🥺
کسایی که به این حد از خودشناسی و تواضع رسیدن که تمام رفتارای بد خودشونو اینور اونور جار میزنن🛐😂
اندازههات رو که بدونی
همیشه محترمی،
اندازه "گلیمت"
اندازه "دهنت"
اندازه "جیبت"
اندازه "محبت کردنت"
حواسمون به اندازهها باشه...
″رایحه″
اندازههات رو که بدونی همیشه محترمی، اندازه "گلیمت" اندازه "دهنت" اندازه "جیبت" اندازه "محبت کرد
گرفتین چرا آدم حساب نمیشین؟😂