اندازههات رو که بدونی
همیشه محترمی،
اندازه "گلیمت"
اندازه "دهنت"
اندازه "جیبت"
اندازه "محبت کردنت"
حواسمون به اندازهها باشه...
″رایحه″
اندازههات رو که بدونی همیشه محترمی، اندازه "گلیمت" اندازه "دهنت" اندازه "جیبت" اندازه "محبت کرد
گرفتین چرا آدم حساب نمیشین؟😂
کاش میفهمیدم چی میشه که تصمیم میگیرین یه کانال بزنین و پستای بقیه رو کپی کنین بذارین کانالتون؟
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
خوشحالی کسی که دوسش داری از خوشحالی خودت بیشتر میچسبه:)