″رایحه″
اندازههات رو که بدونی همیشه محترمی، اندازه "گلیمت" اندازه "دهنت" اندازه "جیبت" اندازه "محبت کرد
گرفتین چرا آدم حساب نمیشین؟😂
کاش میفهمیدم چی میشه که تصمیم میگیرین یه کانال بزنین و پستای بقیه رو کپی کنین بذارین کانالتون؟
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
خوشحالی کسی که دوسش داری از خوشحالی خودت بیشتر میچسبه:)
دایره ی ارتباطات من وسیع تر از چیزیه ک فک میکنین لطفا ب خودتون نگیرین،
حتی خیلی از حرفا صرفا پسته🗿💘