کاش میفهمیدم چی میشه که تصمیم میگیرین یه کانال بزنین و پستای بقیه رو کپی کنین بذارین کانالتون؟
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
خوشحالی کسی که دوسش داری از خوشحالی خودت بیشتر میچسبه:)
دایره ی ارتباطات من وسیع تر از چیزیه ک فک میکنین لطفا ب خودتون نگیرین،
حتی خیلی از حرفا صرفا پسته🗿💘
شاید باورتون نشه ولی از دیروز دارم دعا دعا میکنم برای امیرعلی نداف و دانیال اتفاقی نیوفتاده باشه...بخدا من اسکولم