eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش می‌فهمیدم چی میشه که تصمیم می‌گیرین یه کانال بزنین و پستای بقیه رو کپی کنین بذارین کانالتون؟
قبول دارین آدما وقتی کنار کسی هستن که دوسش دارن خوشگل ترن؟
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
خوشحالی کسی که دوسش داری از خوشحالی خودت بیشتر می‌چسبه:)
اینکه داریم ب نیمه شعبان و شروع موکبمون نزدیک میشیم>>>>>>>>
آره انقد واست مهم نیستم که هر لحظه در حال یادآوری اتفاقات قبل و طعنه زدنی(=
دایره ی ارتباطات من وسیع تر از چیزیه ک فک میکنین لطفا ب خودتون نگیرین، حتی خیلی از حرفا صرفا پسته🗿💘
<<<<<<<<<<<:
شاید باورتون نشه ولی از دیروز دارم دعا دعا میکنم برای امیرعلی نداف و دانیال اتفاقی نیوفتاده باشه...بخدا من اسکولم
به من یاد بده چگونه اشک در چشم ها می‌میرد...
بله حال ظاهریم که خوبه ولی.. - ناصر