eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
قبول دارین آدما وقتی کنار کسی هستن که دوسش دارن خوشگل ترن؟
″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
خوشحالی کسی که دوسش داری از خوشحالی خودت بیشتر می‌چسبه:)
اینکه داریم ب نیمه شعبان و شروع موکبمون نزدیک میشیم>>>>>>>>
آره انقد واست مهم نیستم که هر لحظه در حال یادآوری اتفاقات قبل و طعنه زدنی(=
دایره ی ارتباطات من وسیع تر از چیزیه ک فک میکنین لطفا ب خودتون نگیرین، حتی خیلی از حرفا صرفا پسته🗿💘
<<<<<<<<<<<:
شاید باورتون نشه ولی از دیروز دارم دعا دعا میکنم برای امیرعلی نداف و دانیال اتفاقی نیوفتاده باشه...بخدا من اسکولم
به من یاد بده چگونه اشک در چشم ها می‌میرد...
بله حال ظاهریم که خوبه ولی.. - ناصر
″رایحه″
بله حال ظاهریم که خوبه ولی.. - ناصر
قایم موشکیه که مال آدم بزرگاست، یکم پیچیدس.. من نباید با گرگه رو به رو شم.. چون نمیدونم چی باید بهش بگم.. آخر بازی شاید برم یه گرگ دیگه رو بگیرم:)) _ناصر