″رایحه″
تو ذوق کن ک من از ذوقت ذوق کنم بچه خب؟)))
خوشحالی کسی که دوسش داری از خوشحالی خودت بیشتر میچسبه:)
دایره ی ارتباطات من وسیع تر از چیزیه ک فک میکنین لطفا ب خودتون نگیرین،
حتی خیلی از حرفا صرفا پسته🗿💘
شاید باورتون نشه ولی از دیروز دارم دعا دعا میکنم برای امیرعلی نداف و دانیال اتفاقی نیوفتاده باشه...بخدا من اسکولم
″رایحه″
بله حال ظاهریم که خوبه ولی.. - ناصر
قایم موشکیه که مال آدم بزرگاست،
یکم پیچیدس..
من نباید با گرگه رو به رو شم..
چون نمیدونم چی باید بهش بگم..
آخر بازی شاید برم یه گرگ دیگه رو بگیرم:))
_ناصر