اسکار مزخرف ترین حس هم میرسه به وقتی که سرش حسودی ولی چون هنوز چیزی بینتون جدی نشده نمیتونی حرفی بزنی..
همه ادعاشون میشه آدمی ان که ساکته و درداشو مخفی میکنه و دل نمیشکونه و همیشه میبخشه و با ملایمت رفتار میکنه
پس این وراج هایی که همش دارن غر میزنن و هر چی دلشون میخواد به آدم میگن و کینه ای ان و رفتارشون مث سگ میمونه از کجا پیدا میشن؟