″رایحه″
آفرین بچه ی خوب،مافاجم واس منه اینو هم در جریان باش
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اینکه طرف مقابلت کسی باشه که تو رو کنار میذاره و رابطه رو تموم میکنه خیلی آزار دهندس و باعث میشه احمق به نظر برسی
″رایحه″
اینکه طرف مقابلت کسی باشه که تو رو کنار میذاره و رابطه رو تموم میکنه خیلی آزار دهندس و باعث میشه احم
دقیقا کاری ک من با تو کردم حیحی.
هدایت شده از سُهآد🎀
تو باختی عزیزم، من دیگه تو چت باهات به جای ایموجی از ( ، ؛ ... ! " ) استفاده میکنم:)
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه تو ام می دونی این تعریف چیه،پس تو دوست خوب منی..🤍
″رایحه″
لطفا برای شادی دل یه کوچولو عدد ۱ رو به 3000053 برای رای آوردن سرنوشت بفرستید
بچه ها یادم رفت بگم،سرنوشت رای آورد🎉