″رایحه″
این ۲۲ بهمن رو هم دیدیم؛ ۲۲ بهمن های بعدی رو هم میبینیم بسوزید حیحی.
اومدن انقلاب کنن یه راهپیمایی دیگه هم تازه بهمون اضافه کردن😂😂
حاجی سس خرسی چجوری میخواست حکومت رو پس بگیره😂😂 جمعیت امسال از همه ی سال ها بیشتر بود🦦😂
″رایحه″
تنهاپیامکی که باعث میشه من چنتا سکته رو رد کنم
به دور از شوخی،یه روزی هم میرسه که ما ۸۵ درصد از زندگی مون رو مصرف می کنیم و نمی فهمیم،اما واقعا از اون ۸۵ درصد خوب مصرف کردیم؟اصلا ۱۵ درصد باقی مونده رو چه طوری مصرف میکنیم؟پس بیاید از الان که نمی دونیم چند درصد دیگه باقی مونده خوب مصرفش کنیم..