راستش من یکیو میخوام که وقتی همه سعی دارن توجهش رو جلب کنن و پیشش باشن، من در حالی که نگاش میکنم، لبخند بزنم و با خیال راحت بگم شما تلاشتونو بکنید؛ ولی کسی جز من نمیتونه نظرشو جلب کنه.
درد عاشـق را دوایی بهتـر از معشـوق نیست
شربــتِ بیـماری فــرهـاد را شـیــرین کنــیــد!
ولی خدایا کاش وقتی برای یه چیزی کلی امید داریم و دعا میکنیم،
اینجوری از بیخ و بن خراب نشه..💘🚶♀