درد عاشـق را دوایی بهتـر از معشـوق نیست
شربــتِ بیـماری فــرهـاد را شـیــرین کنــیــد!
ولی خدایا کاش وقتی برای یه چیزی کلی امید داریم و دعا میکنیم،
اینجوری از بیخ و بن خراب نشه..💘🚶♀
فک کنم شما هم دیدین که هر کی سرد تر برخورد میکنه ملت بیشتر جذبش میشن..
حالا چه از روی نفرت چه از روی کنجکاوی؛