درد عاشـق را دوایی بهتـر از معشـوق نیست
شربــتِ بیـماری فــرهـاد را شـیــرین کنــیــد!
ولی خدایا کاش وقتی برای یه چیزی کلی امید داریم و دعا میکنیم،
اینجوری از بیخ و بن خراب نشه..💘🚶♀
فک کنم شما هم دیدین که هر کی سرد تر برخورد میکنه ملت بیشتر جذبش میشن..
حالا چه از روی نفرت چه از روی کنجکاوی؛
اگر باید زخمی داشته باشم که نوازشم کنی
بگو تا تمام دلم را شرحه شرحه کنم..
_حسین منزوی