ولی خدایا کاش وقتی برای یه چیزی کلی امید داریم و دعا میکنیم،
اینجوری از بیخ و بن خراب نشه..💘🚶♀
فک کنم شما هم دیدین که هر کی سرد تر برخورد میکنه ملت بیشتر جذبش میشن..
حالا چه از روی نفرت چه از روی کنجکاوی؛
اگر باید زخمی داشته باشم که نوازشم کنی
بگو تا تمام دلم را شرحه شرحه کنم..
_حسین منزوی
″رایحه″
اگه من معدلم این ترم بیست نشه تقصیر رهبره
دبیرا و درسا پدرمونو در اوردن و من خیلی امروز خستم،
همش تقصیر رهبره؛