eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
فک کنم شما هم دیدین که هر کی سرد تر برخورد میکنه ملت بیشتر جذبش میشن.. حالا چه از روی نفرت چه از‌ روی کنجکاوی؛
امسال چرا انقد زود گذشت..💘
اگر باید زخمی داشته باشم که نوازشم کنی بگو تا تمام دلم را شرحه شرحه کنم.. _حسین منزوی
_
من واقعا دوست داشتم جای کسایی باشم که از اومدن ماه رمضون خوشحالن💘
بارها افطار خود را قبل موعد خورده ام بسکه از زیبایی ات الله اکبر گفته اند..!
″رایحه″
اگه من معدلم این ترم بیست نشه تقصیر رهبره
دبیرا و درسا پدرمونو در اوردن و من خیلی امروز خستم، همش تقصیر رهبره؛
واقعا جزو محدود زماناییه که خوشحالم تا الان خوابیدم خواب بیشتر = اورثینک کمتر
💘
عاشق تماشا شدم اصلا،اول برای نظر سنجی نوش جان ژاپنی میزاره بعد الان که دوروز از نظر سنجی مونده نوش جان کره ای گذاشته..اصلا عالیه..😂
تو واسم مث زولبیا بامیه ای، بهترین بخش ماه رمضون.
_