اگر باید زخمی داشته باشم که نوازشم کنی
بگو تا تمام دلم را شرحه شرحه کنم..
_حسین منزوی
″رایحه″
اگه من معدلم این ترم بیست نشه تقصیر رهبره
دبیرا و درسا پدرمونو در اوردن و من خیلی امروز خستم،
همش تقصیر رهبره؛
عاشق تماشا شدم اصلا،اول برای نظر سنجی نوش جان ژاپنی میزاره بعد الان که دوروز از نظر سنجی مونده نوش جان کره ای گذاشته..اصلا عالیه..😂
″رایحه″
تو واسم مث زولبیا بامیه ای، بهترین بخش ماه رمضون.
من از زولبیا بامیه بدم میاد..