″رایحه″
تو واسم مث زولبیا بامیه ای، بهترین بخش ماه رمضون.
من از زولبیا بامیه بدم میاد..
زمستانش نصیبم شد بهارانش نصیب غیر ،
دل از یك شهر میبُرد و کنار من مسلمان بود .
دروغ بگی و نقش بازی کنی تهش بگی میخواستم امتحانت کنم؟ بگی شوخی بود؟ بگی فکر نمیکردم همچین واکنشی نشون بدی؟
شعور داری تو؟
″رایحه″
دروغ بگی و نقش بازی کنی تهش بگی میخواستم امتحانت کنم؟ بگی شوخی بود؟ بگی فکر نمیکردم همچین واکنشی نشو
من هزار بار تا حالا این کاراتونو حدس زدم، ولی با خودم گفتم طرف انقدم بی انصاف و نفهم نیست که!