با خودت فک میکنی طرف دیگه عمرا بهت پیام بده
واکنش خدا شب بعدش: گفتی عمرا؟! بشین و تماشا کن🗿💘
″رایحه″
دروغ بگی و نقش بازی کنی تهش بگی میخواستم امتحانت کنم؟ بگی شوخی بود؟ بگی فکر نمیکردم همچین واکنشی نشو
خسته شدم از این جور آدما..
چی بهتون میدن در ازای دروغاتون؟ چه کیفی داره نقش بازی کردن و اذیت کردن بقیه؟ ایندفه میخواین چجوری توجیه کنین؟..
″رایحه″
ولی کاش حداقل حال روحی روی جسم آدم تاثیر نمی ذاشت! من یکیشو بزور تحمل می کنم چه برسه به...
چهار اسفند هزار و چهار صد و سه🚮
اورثینکر واقعی فقط خودم//
یکی نیس بگه چقد بهش فک کردی که اینجوری با جزئیات یادته اخه..
″رایحه″
می خوام ببرمت به نسخه ۷ سالگیت..
تنها فوتبالی که هنوزم دوسش دارم فوتبال رباتیک بود..یادش بخیر چقدر برنامه اون مرده که با کارتون کاردستی درست می کرد رو دوست داشتم..💔