″رایحه″
بذارین ترامپ حمله کنه، تهش اونی که داره زار میزنه شمایید نه ما؛
ما جنگ طلب نیستیم، ولی ترسی از جنگی ک قراره به نفع ما تموم شه نداریم، اگه هم مرگی اتفاق بیافته، شهادت همیشه آرزمون بوده
پس باز هم واسه ما بُرده
ولی همین طرفدارای چاهزاده رو یادمه تو جنگ ۱۲ دوازده روزه چجوری آه و ناله میکردن و سپاهی و ارتشی رو میپرستیدن🦦🤌
به این مرحله از زندگی رسیدم که هر بار از خواب بیدار میشم، بجای اینکه بخوام روزمو شروع کنم ترجیح میدم دوباره چشامو ببندم و بخوابم.
معلم علوم فقط معلم ما،پیشنهاد می داد اسم خرده سیاره ها رو در آینده روی بچه هامون بزاریم..😂
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
واکنش عراقچی به سوال ترور رهبری مثل واکنش نقی به سارا نیکاست وقتی هما ازشون تقلب گرفته بود...
@sebastin🇮🇷