eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
حرو.مز.اده؟ اونی که از حمله ی امروز به ایران خوشحاله.
نتانیاهو باز رفته پناهگاه قایم شده دقیقا شبیه این بچه کوچیکا ک میان اذیت میکنن بعد قایم میشن سریع🦦
باز بگید مذاکره،دوباره وسط مذاکره حمله کردن..
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این دست چند سالش میتونه باشه؟💔
″رایحه″
این دست چند سالش میتونه باشه؟💔
اونایی ک داشتن خودشونو واسه سپهر و مانی می‌کشتن ببینن
″رایحه″
این دست چند سالش میتونه باشه؟💔
_اگه ناراحتی قلبی دارین نبینین.
بعد از اعلام پشتیبانی چین از ایران مامانم بهم پیشنهاد داد سیدرامر بشم..خواستم بگم چون عمل به امر والدین در دین سفارش شده من هم به این امر مادر گوش فرا میدهم..😂
او حسین بود با یزیدان زمان بیعت نکرد💔
به همه بچه شهیدا تسلیت میگم...من بابا علی رو می خوام...یکی بیاد بگه که همه اینا یه کابوسه..💔
یتیم شدیم:))
قرار بود ما فدات شیم آقا:))
این حرومیایی که می‌گفتن آقامون رفته پناهگاه زیر زمین کجان الان؟ بگین برن زیر زمین قایم شن فقط در اون صورت از خشم ما ملت ایران در امون می‌مونن!