″رایحه″
کم مونده اسم بچه ها مونم بذاریم خرمشهر 4 ، فتاح 2😂😂
نه عزیزم،فقط فارفاروت و اریس و ماکی ماکی و...
″رایحه″
نه عزیزم،فقط فارفاروت و اریس و ماکی ماکی و...
ترجیح میدم از اسم موشک هامون استفاده کنمم>>✌️😂
″رایحه″
ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای
تغییر حکومت؟
شما حتی نتونستین شعارمونو عوض کنین😂❤️🔥