4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواستم به دوستانی که پرسیده بودن عاشق شدی یا نه بگم عشقم کیه:
'انسان هایی که خیال میکنند، اگر اثبات کنند غم بیشتری دارند و شب ها بیشتر گریه میکنند، برنده اند..'
درسامون رو خیلی قدیم هم می فهمیدم هم درک می کردم،بعدش تا پارسال می فهمیدم ولی درک نمی کردم،امسال درسامون رو نه می فهمم نه درک میکنم..به این میگن پیشرفت..
دیشب رفتیم اجتماع بعد سه تا پسر بودن ۱۷_۱۸ ساله،اینا یکیشون اون یکی رو گذاشته بود رو گردنش بعد کل ملت وسط شعار دادن اینا رو میدیدن می خندیدن،خیلی سم بود..